בס"ד אב תשפ"ה

כבוד
מנהלת בית הספר שתחי'



לקראת סיומה
של שנה מבורכת ומושקעת

זה הזמן המתאים להביעהוקרה והערכה רבה,
על פעילות עניפה במשך כל השנה
ובפרט בארגון המסיבות שהגדולה בהם זו
"מסיבת הגמר" שנחגגה ברוב פאר והדר,
תכנון ארגון ואיכפתיות להצלחתה
בפרטי פרטים והכל בנועם ובחן.
כ

שאי ברכה והצלחה
בהתארגנות לשנה"ל הבעל"ט,
וזכות חינוכם של בנות ישראל
לחיי אהבת תורה ויראת שמיים
יעמוד לך לנצח, להתברך בכל מילי דמיטב.
 
רוב תענוג ונחת!






בברכה ובהערכה

משה ניסן לייבער
מנכ"ל המוסדות